Actualitzat 21/08/2018 09:25

Confisquen 6.450 peces de contraban a tres locals de la Jonquera (Girona)

Roba confiscada per la Guàrdia Civil a la Jonquera
GUARDIA CIVIL

GIRONA 21 ago. (EUROPA PRESS) -

La Guàrdia Civil ha confiscat un total de 6.450 peces de diferents marques comercials de contraban per un valor de 213.450 euros que estaven posades a la venda a tres comercials de la Jonquera (Girona).

En un comunicat aquest dimarts, el cos ha explicat que els fets van tenir lloc el dijous 16, quan van dur a terme diverses inspeccions fiscals en locals comercials del barri dels Límits de la Jonquera, en tenir coneixement que en aquests locals hi havia gènere de marques de prestigi que podria haver estat importat de manera il·lícita.

Els agents van sol·licitar als propietaris dels tres locals la documentació de les peces exposades i no van poder demostrar que la importació era lícita, per aquest motiu la Guàrdia Civil va decomissar el gènere.

En total van ser confiscades 6.450 peces, com sabatilles, bosses, moneders, xandalls i ulleres, entre d'altres, totes de marques de prestigi.

La Guàrdia Civil ha destacat que durant l'última setmana han confiscat a Girona un total de 33.300 peces de contraban per un valor superior al milió d'euros.

Contingut patrocinat