Actualitzat 12/12/2017 17:41

Un conductor drogat i sense carnet fuig d'un control i agredeix un mosso a Albinyana

Control de Mossos, trànsit, carretera
MOSSOS D'ESQUADRA/TWITTER

TARRAGONA 12 des. (EUROPA PRESS) -

Un conductor drogat i amb el carnet retirat judicialment va ser detingut pels Mossos d'Esquadra després de fugir d'un control policial a Albinyana (Tarragona) a tota velocitat i d'agredir un agent que va anar a interceptar-lo.

Segons ha informat aquest dimarts la policia catalana, una patrulla de trànsit va donar l'alt a aquest home, de 26 anys, dissabte passat a les 11 hores per anar sense cinturó, i van constatar que tenia el carnet retirat i que havia consumit substancies estupefaents.

Quan anaven a immobilitzar el vehicle, el conductor va accelerar, va fugir a tota velocitat posant en perill altres conductors i es va encarar amb els mossos que l'anaven a detenir després d'haver abandonat el cotxe. Va ferir lleument un d'ells.

Contingut patrocinat