Actualitzat 20/08/2018 19:06

La comitiva judicial surt de l'habitatge de l'atacant de Cornellà tres hores i mitja després

Escorcoll del pis de l'atacant d'una comissaria a Cornellà de Llobregat
Europa Press

Retiren el cordó policial de l'edifici i els veïns ja poden tornar-hi

CORNELLÀ DE LLOBREGAT (BARCELONA), 20 (EUROPA PRESS)

La comitiva judicial ha sortit a les 18.46 d'aquest dilluns de l'habitatge de l'atacant d'una comissaria de Cornellà de Llobregat (Barcelona), unes tres hores i mitja després d'entrar al número 6 del carrer Garraf.

N'ha sortit amb material dins de diverses bosses, i els Mossos comencen a aquesta hora a treure el cordó policial al voltant de l'edifici i ja deixen tornar-hi els veïns, que n'havien estat desallotjats per seguretat.

Havia entrat a les 15.11 al pis, que és a tres carrers de la comissaria atacada per un individu, que ha estat abatut.

INSPECCIÓ PRÈVIA DE SEGURETAT

La comitiva ha entrat després que els Mossos d'Esquadra inspeccionessin el pis: els treballs per a l'escorcoll han començat poc abans de les 14 hores, i s'ha decidit desallotjar els veïns per seguretat.

Abans d'entrar-hi la comitiva judicial, hi han entrat una desena d'agents dels Grups Especials d'Intervenció (GEI) dels Mossos, sobre les 13.44 hores, i després la Unitat Canina, que ha sortit just abans d'entrar la comitiva judicial.

Contingut patrocinat