Actualitzat 25/08/2022 11:56

Coldplay anuncia un quart concert a l'Estadi Olímpic de Barcelona el 28 de maig

El cantant de Coldplay Chris Martin
Suzan Moore/PA Wire/dpa

BARCELONA, 25 ago. (EUROPA PRESS) -

La banda britànica Coldplay ha anunciat un "quart i últim concert" a l'Estadi Olímpic Lluís Companys de Barcelona el 28 de maig del 2023, després d'esgotar les entrades pels tres concerts ja programats pel 24, 25 i 27 de maig.

"Mai abans s'havia registrat una demanda com la que hi ha hagut els últims dies per poder veure la banda britànica a Barcelona el pròxim mes de maig" i les entrades per al quart concert ja estan a la venda, ha informat la promotora Live Nation aquest dijous en un comunicat.

Les primeres dates confirmades de la gira d'estiu del 2023 'Music of the Spheres World Tour' de la banda inclouen Portugal, Espanya --amb la quàdruple cita a Barcelona--, Itàlia, Suïssa, Dinamarca, Suècia i Països Baixos, a més de les dates al Regne Unit.

Des que la banda va començar la gira a Costa Rica al març del 2022, ha venut més de quatre milions d'entrades per a les dates a Llatinoamèrica, Amèrica del Nord i Europa.

Els concerts de la banda liderada pel vocalista Chris Martin a Barcelona suposen el seu retorn a la capital catalana set anys després que el 2016 toquessin al mateix recinte a la gira 'A head full of dreams'.

Contingut patrocinat