Actualitzat 29/04/2013 15:51

El cinema Boliche reobre aquest divendres amb pel·lícules subtitulades en català

 'Ayer no termina nunca'
A CONTRACORRIENTE FILMS

BARCELONA 29 abr. (EUROPA PRESS) -

El cinema Boliche, que es troba a l'avinguda Diagonal amb el carrer Balmes de Barcelona, reobrirà aquest divendres les portes amb pel·lícules subtitulades en català, segons ha explicat a Europa Press l'empresari dels cines Maldà, que va comprar fa poc el local, Rafael Dalmau.

Les pel·lícules 'Tango Libre', dirigida per Frédéric Fonteyne i en què apareix l'actor Sergi López; 'Siete cajas', l'obra paraguaiana dirigida per Juan Carlos Maneglia i Tana Schémbori; 'Ayer no termina nunca', d'Isabel Coixet', i una última pel·lícula o documental per decidir conformaran el cartell del cinema.

Després de mesos d'obres, ara tan sols falta "ultimar detalls", ha explicat Dalmau, que ha aclarit que les pel·lícules en castellà no seran subtitulades al català.

Dalmau va anunciar el març que havia comprat el cinema Boliche, de quatre sales, i ha explicat que està en contacte amb Disney, Columbia i Fox per aconseguir la còpia de les cintes originals i, després, afegir els subtítols en català, cosa que no considera difícil de fer.

Va revelar que havia trobat una empresa que faria de manera gratuïta la sincronització dels subtítols i la Plataforma per la Llengua seria l'encarregada de portar a terme les traduccions.

Segons l'empresari, a Barcelona hi ha un mercat que respondria positivament a l'oferta de la sala, on ha dit que l'ideal seria fer dues sales de cinema d'autor i dos de pel·lícules comercials.

Contingut patrocinat