Actualitzat 24/06/2018 12:48

El cicle de cinema Doc'sNoctàmbuuls relatarà l'evolució de l'imaginari de la classe obrera

El festival d cinema Doc'sNoctàmbuls començarà el divendres 6 de juliol
INSTITUT DE CULTURA DE BARCELONA

   BARCELONA, 24 juny (EUROPA PRESS) -

   Divendres que ve 6 de juliol comença el cicle de cinema a la fresca Doc'sNoctàmbuls, que en aquesta edició es titula 'L'era Dièsel' i "planteja la transformació de l'imaginari de la classe treballadora" a Barcelona entre el 1950 i 2018.

   En un comunicat aquest diumenge, l'Institut de Cultura de Barcelona ha explicat que, per tercer any consecutiu, el cicle se celebrarà als Jardins de Laribal, al Museu Etnològic i de Cultures del Món, amb cinema de temàtica etnogràfica i antropològica.

   El cicle destaca l'evolució de la relació en l'entorn laboral entre les persones i les màquines, i mostra "una transformació en les relacions de poder, en la consciència de classe i en l'acte-consciència dels treballadors i treballadores".

Contingut patrocinat