PALMA, 30 ago. (EUROPA PRESS) -
La cerca del veler desaparegut el diumenge al canal de Menorca seguirà des de primera hora d'aquest dimecres amb dos avions, un d'ells de l'Exèrcit de l'Aire, després de més de dos dies de rastreig de l'àrea sense èxit.
Fonts de Salvament Marítim han explicat que l'àrea de cerca s'ampliarà encara més i que se seguiran emetent els avisos a la navegació.
Aquest dimarts, tres helicòpters van conitnuar amb la cerca dels dos ocupants, pare i fill, del veler desaparegut aquest diumenge, centrats en un àrea al sud-oest del canal de Menorca.
Cal recordar que el veler havia partit de Cala Galdana (Menorca) i es dirigia a Cala d'Or (Mallorca). A les 18.30 hores d'aquest diumenge es va rebre l'avís d'un informant que va comunicar que no podia contactar amb el veler 'Makan Angin' des de les 10.00 hores.