Publicat 30/08/2023 07:31

La cerca del veler desaparegut a Menorca continua aquest dimecres amb dos avions després de més de dos dies sense èxit

Archivo - Arxivo - Avió SAR Rescue.
SALVAMENTO MARÍTIMO - Archivo

   PALMA, 30 ago. (EUROPA PRESS) -

   La cerca del veler desaparegut el diumenge al canal de Menorca seguir des de primera hora d'aquest dimecres amb dos avions, un d'ells de l'Exrcit de l'Aire, després de més de dos dies de rastreig de l'rea sense xit.

   Fonts de Salvament Marítim han explicat que l'rea de cerca s'ampliar encara més i que se seguiran emetent els avisos a la navegació.

   Aquest dimarts, tres helicpters van conitnuar amb la cerca dels dos ocupants, pare i fill, del veler desaparegut aquest diumenge, centrats en un rea al sud-oest del canal de Menorca.

   Cal recordar que el veler havia partit de Cala Galdana (Menorca) i es dirigia a Cala d'Or (Mallorca). A les 18.30 hores d'aquest diumenge es va rebre l'avís d'un informant que va comunicar que no podia contactar amb el veler 'Makan Angin' des de les 10.00 hores.