Publicat 06/06/2019 10:39

CCOO exigeix "més recursos i més agilitat" en els expedients de la renda garantida

Trabajador, ingeniería, construcción, trabajo, empleo
INFOJOBS Y ESADE - Arxiu

BARCELONA 6 juny (EUROPA PRESS) -

El sindicat CCOO ha exigit "més recursos i més agilitat" en els expedients de la renda garantida de ciutadania (RGC), després que aquest dimecres es constituís la Comissió de Govern d'aquesta prestació en un acte presidit pel conseller Chakir El Homrani.

Segons ha informat aquest dijous en un comunicat, la gestió i implantació de la RGC "continua sent massa lenta", i ha urgit iniciar el reglament que interpreti i faci millorar les rigideses que la llei actual no permet, com la compatibilitat de la prestació amb una feina a temps parcial o temps complet espordic.

Ha celebrat la creació d'mbits territorials de coordinació representatius per fer més propera la gestió a administracions locals, agents socials i econmics i sobretot a les persones que la solliciten i perceben.

Articles Relacionats

Contingut patrocinat