Publicat 29/01/2015 16:44

La CCMA reestructura la seva direcció comercial per reforçar el model de gestió de la publicitat

BARCELONA, 29 gen. (EUROPA PRESS) -

El consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha aprovat una nova estructura de la Direcció de Comercial i Màrqueting amb l'objectiu de reforçar l'actual model de gestió de la publicitat de la corporació.

Segons ha informat la CCMA en un comunicat, la direcció, encapçalada per Carles Manteca, es compon a partir d'ara de l'àrea Comercial de televisió; la Comercial de mitjans digitals; la d'Operacions, que inclou els departaments d'Anàlisi i Estratègia Comercial i de Planificació i Contractació Publicitària; la de Màrqueting de televisió i mitjans digitals; la de Comercial i Màrqueting de ràdio.

La CCMA ha afirmat que el nou model de gestió de la publicitat "potencia les sinergies" dels mitjans de ràdio, televisió i digitals de la CCMA i reforça el desenvolupament de venda multicanal, així com una millor construcció de posicionament dels mitjans de la corporació.

La corporació ha finalitzat el 2014 amb uns ingressos per publicitat de 63,5 milions d'euros, millorant en un 9% la previsió de 58 ingressada fa un any.

La CCMA ha considerat que la nova estructura comercial ha de contribuir a continuar millorant els ingressos de publicitat, que veu com una via de finançament "essencial" per garantir la viabilitat i la qualitat del servei públic dels mitjans que la componen.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés