BARCELONA, 17 des. (EUROPA PRESS) -
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i Creu Roja de Catalunya han llançat una campanya de difusió de l'Aliança Humanitària per a l'Alimentació Infantil, una campanya amb la qual l'entitat humanitària vol garantir una dieta equilibrada a més de 100.000 nens en situació de vulnerabilitat social.
La campanya de difusió es portarà a terme fins al dilluns que ve i, amb ella, es vol agrair el suport de les persones que ja han col·laborat amb l'Aliança, creada el maig i que ja ha aconseguit recaptar 623.000 euros, ha informat Creu Roja en un comunicat.
Es tracta d'una campanya multicanal --televisió, ràdio, internet i xarxes socials--, que arribarà al públic en forma d'anuncis gratuïts a TV3 i Catalunya Ràdio, com també a través de les pàgines web de la CCMA i Creu Roja, i de les xarxes socials amb l'etiqueta #actuemja.