Publicat 17/12/2014 12:54

La CCMA i Creu Roja s'alien per alimentar nens en situació de vulnerabilitat social

Concurso de Diubjo Infantil de Cruz Roja
CRUZ ROJA

BARCELONA, 17 des. (EUROPA PRESS) -

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i Creu Roja de Catalunya han llançat una campanya de difusió de l'Aliança Humanitària per a l'Alimentació Infantil, una campanya amb la qual l'entitat humanitària vol garantir una dieta equilibrada a més de 100.000 nens en situació de vulnerabilitat social.

La campanya de difusió es portarà a terme fins al dilluns que ve i, amb ella, es vol agrair el suport de les persones que ja han col·laborat amb l'Aliança, creada el maig i que ja ha aconseguit recaptar 623.000 euros, ha informat Creu Roja en un comunicat.

Es tracta d'una campanya multicanal --televisió, ràdio, internet i xarxes socials--, que arribarà al públic en forma d'anuncis gratuïts a TV3 i Catalunya Ràdio, com també a través de les pàgines web de la CCMA i Creu Roja, i de les xarxes socials amb l'etiqueta #actuemja.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés