Judith Argila explicar casos i estratgies per captar l'atenció dels joves
BARCELONA, 10 oct. (EUROPA PRESS) -
Catalunya Rdio participar aquest dilluns a Lisboa (Portugal) en la taula rodona 'Recuperar els oients més joves' en qu l'emissora, juntament amb altres mitjans, explicar casos i estratgies per tornar a acostar la rdio a aquest collectiu, recull un comunicat.
El programa 'Popap' s'emetr en directe des de la ciutat portuguesa on se celebra el Radiodays Europe, la trobada internacional anual del sector, en qu es parlar de casos d'xit, avanos digitals, noves investigacions i models de negoci "que funcionen", així com idees, tendncies i novetats.
L'esdeveniment, que se celebra durant dos dies i mig, acull més de 1.500 participants de 62 pasos, comptar amb unes 50 sessions i més de 60 expositors i constitueix un punt de trobada de la indústria de la rdio europea i "una destinació" per a persones de la rdio d'arreu del món.
Participar la cap de noves plataformes i xarxes socials dels mitjans digitals de TV3 i Catalunya Rdio, Judith Argila, que en declaracions a Europa Press ha concretat que explicar "casos i estratgies per tornar a captar l'atenció del públic més jove".
"És sabut que en els últims anys s'ha abandonant el consum de rdio. La rdio convencional va envellint", ha assegurat, motiu pel qual cada vegada més se cerquen altres fórmules que no impliquen necessriament l'ús de la FM, sinó que són continguts d'udio distributs en altres formats.
GENT JOVE "A L'ALTRE COSTAT DEL MICRO"
Explicar el cas del programa 'Adolescents XL', que es va crear de la m d'un grup de joves: "Si volíem arribar a la gent jove, necessitvem posar a l'altre costat del micro la gent jove", ha argumentat.
També aprofundir en "altres experincies d'xit que no són una fórmula tan rodona", com per exemple l'estrena de l'emissora en plataformes com 'Tik Tok' o 'Twitch'; així com projectes més clssics com 'Crims' o 'El búnquer', que també tenen molt xit entre el públic jove, segons Argila.