Publicat 18/01/2021 21:51CET

Catalan Films celebra 35 anys renovant la seva marca corporativa i amb una sèrie d'actes

La consellera de Cultura, Àngels Ponsa, amb els seleccionats al programa Shortcat, amb la nova imatge de Catalan Films
CONSELLERIA DE CULTURA

BARCELONA, 18 gen. (EUROPA PRESS) -

La marca d'internacionalització de l'audiovisual català, Catalan Films, celebrarà el seu 35 aniversari amb una campanya promocional i una renovació de la seva marca corporativa, ha anunciat aquest dilluns la Conselleria de Cultura de la Generalitat en un comunicat.

El canvi es produirà "en sintonia amb el tarannà d'avantguarda que sempre ha caracteritzat" Catalan Films, ha assegurat el departament, i la campanya, titulada '35 years sharing spoilers worldwide', destacarà la marca com a interlocutora entre les indústries internacional i catalana.

Al llarg de 2021, Catalan Films organitzarà diverses accions per commemorar l'efemèride, com la publicació d'un llibre que "recollirà les mirades cap a la indústria audiovisual catalana dels responsables dels principals festivals i mercats internacionals amb els quals Catalan Films ha creat vincles i complicitats", a més d'una sèrie d'activitats en esdeveniments audiovisuals.

Aquest dilluns s'ha iniciat la celebració amb la presentació dels curts seleccionats en la 14 edició del programa Shortcat de promoció internacional del curtmetratge català.

Catalan Films ha donat suport a cineastes com a J.A.Bayona, Jaume Balagueró, Pere Portabella, Ventura Pons, Carlos Marquès-Marcet, Isabel Coixet, Belén Funes i Carla Simón.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés