BARCELONA, 27 abr. (EUROPA PRESS) -
El periodista Carles Francino, l'exfutbolista Juan Carlos Unzué i el periodista esportiu Gerard Romero han estat guardonats amb els Goliads UAO CEU Awards 2023, ha informat la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) aquest dijous en un comunicat.
Carles Francino ha estat premiat amb el guardó a la millor trajectòria professional per la seva "dilatada carrera" al capdavant de diferents programes de ràdio i televisió, Unzué amb el de millor comunitat social pel seu activisme en la lluita contra l'ELA i Gerard Romero el de millor comunicador revelació per la seva aposta per la comunicació digital.
Els guardons s'entregaran l'11 de maig a la Universitat Abat Oliba CEU, en un acte en el qual es revelaran els guanyadors de la resta de categories del certamen com les publicitàries a la millor campanya de valors humans, millor espot, millor gràfica i millor campanya digital, entre d'altres.