Publicat 16/02/2019 15:11

La campanya 'Invulnerables con visión' revisa la vista a 130 nens en risc d'exclusió

Revisió de vista a una nena en la campanya 'Invulnerables amb visió'
LA CAIXA

BARCELONA, 16 febr. (EUROPA PRESS) -

La iniciativa contra la pobresa infantil que vetlla per la salut visual dels nens 'Invulnerables con visión', impulsada per La Caixa i Sor Lucía Caram, s'ha iniciat aquest dissabte i ha ats a 130 nens a les consultes d'oftalmologia de la Fundació Althaia de Manresa (Barcelona).

En un comunicat, l'entitat financera ha informat que es tracta d'una campanya que es dur a terme en centres de referncia a Catalunya i que vetllar per la salut visual dels nens com un pas per garantir el seu benestar integral i recolzar el seu desenvolupament cognitiu.

La Fundació Althaia, que ha collaborat per primera vegada en aquest projecte, ha cedit les seves installacions i equips per poder realitzar les visites, i oftalmólogos i optometristas voluntaris han ats a 130 nens i joves en risc d'exclusió social d'entre 6 i 18 anys.

A més, els nens que ho necessitin podran escollir ulleres amb els professionals de Natural Optics Group, una empresa de Lleida, que proporcionar les muntures i vidres als qui ho precisin.

En els propers mesos, aquesta campanya, impulsada també amb la Fundació Ramon Martí Bonet, té previst realitzar més jornades com aquesta i atendre així a més de 600 nens fins al mes de juny.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés