Publicat 06/01/2014 10:31

La campanya 'Cap nen sense joguina' de la Cadena Ser recapta 23.675 euros

BARCELONA, 6 gen. (EUROPA PRESS) -

La 47 edició de la campanya 'Cap nen sense joguina' que impulsa Ràdio Barcelona-Cadena SER, juntament amb el Casino de l'Aliança del Poblenou, El Corte Inglés i l'Ajuntament de Barcelona, ha recaptat 23.675 euros durant la marató radiofònica de la nit de Reis.

Segons ha informat la Cadena SER en un comunicat, han repartit joguines noves a 10.620 nens sense recursos de 36 entitats socials de Barcelona la nit d'aquest dilluns, que havien estat donades solidàriament per milers de barcelonins.

La xifra de 23.675 euros s'han aconseguit amb la subhasta de 54 objectes cedits per personatges famosos, com per exemple el banyador que lluïa l'actor Ewan Mcgregor a la pel·lícula 'L'impossible', que ha estat venut per 1.200 euros.

També s'ha sortejat l'original a ploma del número 176 de la revista 'Mortadelo' de Francisco Ibáñez per 1.200 euros, uns bongos signats amb frases de cançons de Manolo García (1.050 euros), un quadre de Joaquín Sabina (850 euros) i el sofà cedit per Josep Maria Flotats usat a l'obra 'Stalin'.

A partir de les 8.30 hores la campanya s'acabarà amb una cavalcada que arribarà a l'Hospital Sant Pau, a l'Hospital Nen Déu i al centre d'acollida Sant Josep de la Muntanya.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés