Publicat 14/10/2015 17:04

Un camió amb 6.000 litres de gasoil es queda bloquejat en una pendent de Sant Cugat

BARCELONA 14 oct. (EUROPA PRESS) -

Un camió carregat amb 6.000 litres de gasoil s'ha quedat bloquejat aquest dimecres en una pendent al carrer Verònica de Les Planes, a Sant Cugat del Vallès (Barcelona), i ha obligat a transvasar la càrrega i a retirar-lo amb una grua.

Segons ha informat Protecció Civil de la Generalitat, ha activat l'alerta del Pla d'emergències per accidents en el transport de mercaderies perilloses Transcat mentre durava el transvasament de la càrrega, entre el migdia i les 15.15 hores.

El camió amb els 6.000 litres estava fent el subministrament a un particular i s'ha quedat bloquejat en una pendent mentre maniobrava, quedant inestable perquè una roda no tocava el terra, per la qual cosa una grua ho ha retirat una vegada transvasada la càrrega.

Contingut patrocinat