Publicat 16/07/2024 16:07

CaixaBank presenta el llibre 'Sentir la libertad' sobre 10 dones pioneres en la nutica

La directora de Comunicació i Relacions Institucionals de CaixaBank, María Luisa Martínez, i l'escriptora Asun Paniagua
JOSE IRUN - CAIXABANK

BARCELONA 16 jul. (EUROPA PRESS) -

CaixaBank ha presentat aquest dimarts el llibre 'Sentir la libertad', escrit per Asun Paniagua i que recull la vida de 10 dones pioneres en la nutica, informa en un comunicat.

El projecte s'ha dut a terme coincidint amb la 37a Copa Amrica de vela, que inclou per primera vegada una competició femenina, i l'entitat és patrocinadora oficial dels equips femení i juvenil que representaran Espanya.

En la presentació hi han participat l'autora del llibre; la directora de Comunicació i Relacions Institucionals de CaixaBank, María Luisa Martínez, i quatre de les protagonistes de l'obra: Natlia Vía-Dufresne, Estíbaliz Amatriain, Pilar Pasanau i Mnica Azón.

Martínez ha mostrat orgull per "poder donar suport a la publicació d'aquesta obra que visibilitza les histries personals de 10 dones extraordinries".

Paniagua ha destacat "la determinació, disciplina i altes dosis de resilincia de les protagonistes del llibre" i ha posat en valor el seu llegat.