Actualitzat 17/12/2013 22:02

Un de cada quatre estudiants de la UOC utilitza 'tablets' per estudiar i entretenir-se

Xperia Tablet Z de Sony llega a España desde 499 euros
SONY

BARCELONA 6 nov. (EUROPA PRESS) -

Un de cada quatre estudiants de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) utilitza 'tablets' electròniques per estudiar i entretenir-se, mentre que a la feina la xifra és del 10%, segons un estudi amb 2.739 alumnes sobre els seus hàbits i actituds.

L'enquesta ha revelat que gairebé la totalitat dels estudiants té un ordinador portàtil amb accés a la xarxa, dels quals el 95% l'utilitza com a eina d'aprenentatge, el 82% per a l'oci, i el 68% per motius laborals, ha informat aquest dimecres la UOC en un comunicat.

L'estudi també indica la rellevància de les TIC en l'ensenyament, ja que la majoria d'alumnes de la UOC --el 99%-- considera que les tecnologies fan més fàcil l'estudi en l'àmbit acadèmic, i més accessible i productiu el treball en el sector professional.

Respecte a les xarxes socials, gairebé el 60% dels enquestats reconeix que no té compte de la xarxa professional LinkedIn, i apunten que l'utilitzen per establir relacions professionals.

Més de la meitat dels estudiants no utilitza Twitter; vuit de cada deu té perfil a Facebook i el 43,2% entra diàriament en aquesta xarxa social, que utilitzen majoritàriament per relacions personals i no per motius acadèmics o laborals, i l'Skype és una eina molt utilitzada entre els alumnes en tots els àmbits.

Contingut patrocinat