BARCELONA 11 oct. (EUROPA PRESS) -
El Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) ha demanat aquest dijous que es prohibeixi emetre publicitat de jocs d'atzar i apostes durant la franja horària protegida --de les 6.00 a les 22 hores-- i l'aparició de famosos en els anuncis, davant l'anunci d'una regulació de la publicitat del joc en línia d'àmbit estatal similar a la dels productes de tabac.
En un comunicat, l'ens ha considerat que són necessàries "unes normes més restrictives", després que aquest dijous el president del Govern central, Pedro Sánchez, i el secretari general de Podem, Pablo Iglesias, han signat un projecte de llei de pressupostos estatals que inclou aquesta regulació.
Entre d'altres mesures, el CAC ha demanat que es limiti l'accés dels menors a les aplicacions de joc gratuït, i no permetre bons ni bonificacions que incentivin el joc, ja que el joc en línia és la "causa principal de ludopatía entre els menors de 26 anys".