MOSSOS D'ESQUADRA - Arxiu
BARCELONA 24 oct. (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra i la Policia Local dels Hostalets de Pierola (Barcelona) busquen l'autor d'un atracament aquest dilluns a una oficina bancria de la localitat, segons han explicat fonts policials a Europa Press.
Els fets han tingut lloc tocades les 14 hores, quan l'home ha entrat a l'entitat bancria amb una pistola, tot i que els agents no saben si era un arma real o simulada.
Han explicat que "no hi ha hagut ferits en l'atracament, i que l'autor ha aconseguit fugir abans que la policia local --que han estat els primers a arribar-- pogués identificar-lo.
També han manifestat que no saben la quantitat de diners que s'ha endut l'atracador, tot i que han assegurat que "no li ha donat temps a agafar els diners de la caixa forta".
Les mateixes fonts han detallat que han activat vuit patrulles i un helicpter per buscar l'autor, a més de tancar el perímetre de la localitat per ajudar a buscar-lo.