Actualitzat 27/09/2023 12:51

Busquen l'autor d'un atracament amb ostatges en una entitat bancària de Blanes (Girona)

Archivo - Dues gorres en un vehicle dels Mossos d'Esquadra
MOSSOS D'ESQUADRA - Archivo

Els retinguts han resultat il·lesos, tot i que un ha estat atès per un atac d'ansietat

GIRONA, 27 set. (EUROPA PRESS) -

La policia local de Blanes (Girona) i els Mossos d'Esquadra busquen l'autor d'un atracament en una entitat bancària de la localitat, segons han informat en un comunicat aquest dimecres.

Els fets s'han produït cap a les 9 hores, quan un home ha entrat a l'oficina poc després d'obrir, s'ha dirigit al responsable i l'ha advertit que duia "una pistola i una granada" perquè li donés els diners de la caixa forta, tot i que no ho ha ensenyat en cap moment.

El responsable ha explicat que havia d'esperar 15 minuts perquè s'obrissin les dues caixes fortes i l'atracador ha tancat en una habitació de l'oficina tres treballadors i tres clients més que hi havia a l'establiment.

S'HA ENDUT 18.000 EUROS

En obrir-se les caixes fortes, l'home ha agafat uns 18.000 euros i ha tancat el responsable de l'oficina amb la resta d'ostatges.

Un client ha alertat la policia dels fets i, fins a l'establiment, s'hi han dirigit tres patrulles de la policia local, els Mossos d'Esquadra i els Bombers de la Generalitat, per forçar la porta.

Han detallat que els ostatges han resultat il·lesos, tot i que un ha estat atès per un atac d'ansietat.

Els agents han posat en marxa un operatiu de cerca: un home d'uns 30-40 anys, vestit amb pantalons grisos i amb la cara parcialment coberta per unes ulleres de sol, mascareta i gorra esportiva.

Contingut patrocinat