TARRAGONA, 26 jul. (EUROPA PRESS) -
Els Bombers de la Generalitat busquen des de dilluns a la tarda un noi el qual "es va perdre de vista" quan es banyava en una illeta del riu Ebre, a l'altura de Benissanet (Tarragona).
S'han activat 11 dotacions de bombers per buscar-lo, entre les quals hi ha submarinistes i dues barques, han explicat aquest dimarts els Bombers en un tuit recollit per Europa Press.
Aquest dimarts buscaran per la zona més pròxima al lloc on se'l va veure per última vegada, per un canal que hi ha a la zona i pels marges del riu.
Els bombers van rebre l'avís de la desaparició dilluns a les 19.06 hores i van començar la cerca aleshores.
A la nit van haver d'autrar la cerca per falta de llum i de visibilitat als marges del riu i a l'aigua, que estava remoguda i tèrbola, i continuen aquest matí.