Publicat 10/11/2014 13:25

Mi Boda incrementa un 15% el nombre de visitants i buscarà arribar al sector masculí

Salón MiBoda de Barcelona
SALÓN MIBODA

BARCELONA, 10 nov. (EUROPA PRESS) -

El saló nupcial Mi Boda ha acabat la seva XXIII edició amb un increment de visitants del 15% respecte a l'any anterior, i ha anunciat que en el futur vol augmentar els seus metres d'exposició i impulsar tallers dirigits al sector masculí.

Aquest diumenge ha finalitzat l'exposició a la cúpula de Las Arenas, que ha comptat amb espais interactius com la boutique Novias de Barcelona, ha informat Mi Boda aquest dilluns en un comunicat.

El saló ha comptat amb aproximadament 100 estands de sectors com gastronomia, fotografia, viatges, moda masculina i femenina i decoració, entre d'altres, i amb una revista de la qual es van editar 3.000 exemplars.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés