GIRONA 28 set. (EUROPA PRESS) -
El Black Music Festival 2024 ha anunciat Scary Pockets, DeWolff, Seckou Keita & Momi Maiga i Dr. Calypso com els primers artistes confirmats de la seva 22a edició, ha informat l'organització en un comunicat d'aquest dijous.
Entre les propostes internacionals, el festival comptar amb Scary Pockets el 8 de febrer a la Sala Apolo de Barcelona; el trio neerlands DeWolff a La Mirona de Salt (Girona) el 2 de mar; i l'actuació dels senegalesos Seckou Keita & Momi Maiga al Centre Cultural La Merc (Girona) el 17 de febrer; i les entrades ja estan a la venda.
També hi haur propostes locals com Dr. Calypso, el 9 de mar a La Mirona, i les entrades per a aquest concert es posaran a la venda el 3 d'octubre a les 10 hores en el web del festival.