Actualitzat 13/06/2014 16:00

Barcelona vol posicionar-se com la "capital mundial de la inspiració"

El creativo Steve Connor en la BCN Design Week
EUROPA PRESS

La marca de la ciutat desitja reflectir un equilibri entre qualitat de vida i capacitat per als negocis

BARCELONA, 13 juny (EUROPA PRESS) -

Barcelona vol posicionar la seva imatge de marca com "la capital mundial de la inspiració", ha explicat el cofundador de l'agència Larsson-Duprez, Bruno Saguer, contractada per l'Ajuntament i encarregada de la campanya 'Barcelona Inspira', en marxa des d'aquest any.

"Volem que la imatge de Barcelona sigui el resultat d'un equilibri entre qualitat de vida i capacitat per fer negocis", ha assegurat Saguer aquest divendres en un acte de la Barcelona Design Week sobre la gestió de la imatge de marca-ciutat.

Ha destacat que Barcelona té potencial en molts aspectes, però no destaca ni és coneguda per cap en particular, pel que ha de trobar el seu: "La ciutat té característiques úniques com la possibilitat de combinar el sol i la platja amb la innovació i l'esperit emprenedor".

"Barcelona et dóna petites victòries cada dia com un bany en el mar, àpats en terrasses o una cervesa en el Born", ha explicat, i ha afegit que el principal repte de la ciutat és que no se la identifiqui tant amb l'oci i el turisme sinó més amb els negocis i la innovació, i equilibrar aquests aspectes.

DISTURBIS I IMATGE

També han participat els creatius Edo van Dijk i Steve Connor, responsables de campanyes de marca d'Amsterdam i Manchester respectivament, que, preguntats sobre si incidents com els disturbis de Can Vies poden danyar la imatge, han respost que sempre depèn de com les administracions gestionin el relat dels incidents.

Connor també ha assenyalat que els disturbis no han de generar una imatge negativa ja que poden passar desapercebuts a escala internacional o donar-los la volta posant el focus en els ciutadans que no es manifesten.

Han destacat que les claus per a una bona imatge de marca-ciutat és la simplicitat, com s'explica una ciutat a ella mateixa, la imatge que tenen els ciutadans d'on viuen i una lectura intel·ligent dels orígens.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés