Actualitzat 18/11/2014 14:56

La V Barcelona Shopping Night s'ambientarà al Hollywood daurat

Por la izq, Albert Garriga, Raymond Blasi y Lluís Sans.
Foto: EUROPA PRESS

BARCELONA, 18 Nov. (EUROPA PRESS) -

   La V Shopping Night Barcelona tindrà 90 participants i s'ambientarà en l'època daurada de Hollywood, el 4 de desembre al passeig de Gràcia.

   Durant la presentació de l'esdeveniment aquest dimarts, que ha comptat amb la presència de personalitats com la productora Isona Passola, Joan Pera i Teresa Gimpera, el seu organitzador, Albert Garriga, ha assenyalat que l'edició d'aquest any intenta unir el món de la moda i del cinema.

   L'avinguda barcelonina es dividirà en sis zones ambientades en moments i llocs emblemàtics del cinema com el 'Red Carpet, Robert Theatre' (el Palau Robert emularà al teatre on se celebren els Oscars) i els Jardins Muts (pantalles en els Jardins de Salvador Espriu projectaran escenes de pel·lícules mudes acompanyades d'actuacions musicals improvisades), entre d'altres.

   També s'ha creat la 'Ruta de les estrelles del Raval', que implica 15 equipaments culturals del barri, que podrà consultar-se en l'aplicació mòbil de la Shopping Night, disponible a finals d'aquesta setmana, i que plantejarà una "gimcana" que oferirà la possibilitat d'adquirir entrades gratuites a espectacles i exposicions.

PREMIS ALS COMERÇOS

   Com a novetats d'aquest any, l'organització guardonarà els comerços més implicats amb la temàtica de la jornada a partir de la decoració dels seus establiments i de les disfresses dels seus treballadors, entre d'altres.

   El president de l'Associació d'Amics del passeig de Gràcia, Lluís Sans, ha celebrat que les obres al carrer hagin acabat abans de la Shopping Night, i ha remarcat la importància que sigui percebuda com a un "esdeveniment de ciutat" i no només del passeig de Gràcia.

   També ha destacat que les jornades atreguin el públic tradicional del passeig de Gràcia perquè serveix perquè els comerços es donin a conèixer i els clients vegin els productes tot i que no comprin especialment en la Shopping Night.

   L'organització costarà al voltant de 160.000 euros (igual que al 2013), que sorgiran de capital privat, i les marques que desitgin participar pagaran entre 400 i 1.600 euros depenent de la seva tipologia i de la seva pertinença en l'Associació d'Amics del passeig de Gràcia.

   El regidor de l'Ajuntament de Barcelona de Comerç, Consum i Mercats, Raimond Blasi, que ha elogiat la iniciativa assegurant que es "supera any rere any", i que ajuda a dinamitzar l'activitat en els comerços de la zona.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés