Publicat 21/05/2020 17:58

Baixen les morts diàries per coronavirus a Espanya, amb 48 defuncions

MADRID 21 maig (EUROPA PRESS) -

Espanya ha sumat aquest dijous 48 morts amb covid-19, fet que suposa una gran descens en relació amb els 95 de dimecres i la xifra més baixa des del 16 de mar, segons les últimes dades del Ministeri de Sanitat. Així, el nombre de defuncions des del comenament de la pandmia ha arribat als 27.940.

A més, s'han notificat 344 casos nous, també un descens pel que fa a aquest dimecres, quan se'n van registrar 416. El nombre total d'infectats augmenta a 233.037. Aquest dijous s'han comunicat 20 ingressos més en vigilncia intensiva i 140 hospitalitzats.

Les xifres de Catalunya no apareixen en l'informe perqu "no s'han pogut actualitzar les dades per problemes de validació". A la resta de comunitats, Andalusia ha sumat 45 positius, Aragó 37, Astúries cap, Balears vuit, Canries set, Cantbria dos, Castella-la Manxa 50, Castella i Lleó 31, Ceuta cap, Comunitat Valenciana 38, Extremadura dos, Galícia 10, Madrid 82, Melilla cap, Múrcia deu, Navarra 3, País Basc nou i La Rioja cap.

De les 48 morts, quatre s'han registrat a Andalusia, una a Aragó, tres a Astúries, sis a Castella-la Manxa, cinc a la Comunitat Valenciana, una a Extremadura, una a Galícia, 19 a Madrid, una a Múrcia, tres a Navarra, tres al País Basc i una a La Rioja.

Dels 20 ingressos a l'UCI, Andalusia en registrados, Aragó un, Balears un, Castella i Lleó sis, Comunitat Valenciana tres i Madrid set. Dels 140 hospitalitzats, 14 són d'Andalusia, vuit d'Aragó, dos de Balears, un de Canries, 16 de Castella-la Manxa, un de Castella i Lleó, cinc de Comunitat Valenciana, quatre de Galícia, 75 de Madrid, un de Múrcia, vuit del País Basc i cinc de La Rioja.