BARCELONA, 22 febr. (EUROPA PRESS) -
Els Bombers de la Generalitat han augmentat a 30 el nombre de dotacions que treballen en l'extinció de l'incendi d'una fàbrica de sabó d'Òdena (Barcelona) aquest dimecres.
En un tuit recollit per Europa Press, han detallat que el foc també afecta la fàbrica de mobles annexa i que no consten ferits.
També treballen a la zona els Mossos d'Esquadra, el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), la Guàrdia Municipal d'Òdena, la policia local de Vilanova del Camí (Barcelona) i la d'Igualada (Barcelona).
La Generalitat ha activat la fase d'alerta del pla especial d'emergències exteriors del sector químic de Catalunya (Plaseqcat) i la carretera BV-1106 està tallada en tots dos sentits de la marxa entre els quilòmetres 0 i 4 cap a les 9.55 hores, han informat Protecció Civil i el Servei Català de Trànsit (SCT) respectivament.
Els Bombers han rebut l'avís del foc a les 6.48 hores i en un primer moment han traslladat al lloc una desena de dotacions.