Publicat 27/02/2022 11:48

Argimon creu que no es va acompanyar "prou bé" les víctimes de covid-19 i els familiars

El conseller de Salut de la Generalitat, Josep Maria Argimon.
David Zorrakino - Europa Press

BARCELONA 27 febr. (EUROPA PRESS) -

El conseller de Salut de la Generalitat, Josep Maria Argimon, ha considerat que en el sistema sanitari no es va actuar "prou bé" en l'acompanyament als pacients que van morir per covid-19 i els seus familiars, i que les circumstncies eren extraordinriament difícils.

En un article d'opinió al diari 'Ara' que ha recollit Europa Press aquest diumenge, ha afirmat que els pacients que no van superar el coronavirus i els seus familiars "van viure el moment amb més tristesa i dificultat del que ja és habitual", i també ha posat en valor la tasca i l'esfor dels sanitaris.

El titular de Salut ha advertit de l'impacte de les morts per covid-19 per a famílies i pacients i ha defensat "la necessitat de recuperar un sistema de salut obert, humanitzat, centrat en la persona i en les seves famílies".

Contingut patrocinat