LLEIDA 14 des. (EUROPA PRESS) -
La gestora cultural Anna Giribet ser la directora artística de la Fira de Teatre al Carrer de Trrega (Lleida) FiraTrrega cinc anys més (tres d'inicials i dos de renovables), informa l'organització en un comunicat d'aquest dijous.
Entre els objectius del crrec hi figuren confeccionar una programació artística que visualitzi la creació escnica vigent, especialment la de les arts de carrer, i que sigui atractiva per al mercat escnic, i la comissió ha considerat Giribet com la "persona idnia" per aconseguir-ho.
En total s'han presentat tres candidatures, que han estat avaluades per la directora de Mercats de l'Institut Catal de les Empreses Culturals (ICEC), Maria Basora Fornell, com a presdienta; Ana Fernández Valbuena, Xavier Campón Bugada, Iolanda Fontgivell Pino i Ferran Dordal Lalueza com a vocals i Cristina Pons Roig com a secretria.