Anna Cristeto defensa potenciar "el segell de qualitat i proximitat" d''El Periódico'

Publicat 11/12/2019 17:55:11CET
La directora d''El Periódico de Catalunya', la periodista Anna Cristeto Massaneda, en el TKL Talk Series, a Barcelona l'11 de desembre del 2019
TKL TALKS SERIES

BARCELONA, 11 des. (EUROPA PRESS) -

La directora del diari 'El Periódico', Anna Cristeto, ha afirmat que en aquesta nova etapa del rotatiu, propietat de Prensa Ibérica, treballen per potenciar "el seu segell de qualitat i proximitat al ciutadà", amb l'objectiu de conèixer a fons els lectors.

Cristeto ha fet aquestes manifestacions durant el fòrum TKL Talk Series, que reuneix a Barcelona un reduït grup de representants d'empreses destacades.

La responsable editorial del diari de més tiratge del grup que presideix Javier Moll també es troba immersa en l'impuls digital d''El Periódico', capçalera referent i amb 40 anys de trajectòria.

A més, Cristeto --que va ser la delegada a Catalunya d'Europa Press del 2011 al maig del 2019-- s'ha mostrat satisfeta de pertànyer a un grup multimèdia "amb una presència tan important a tot Espanya", amb 25 capçaleres, totes elles arrelades al territori.

"Prensa Ibérica compta amb prop de 2.000 periodistes al país, i això és un actiu que dona una força tremenda a un grup que té clara la seva aposta pel periodisme de qualitat i proximitat", ha dit, en constatar la importància dels bons continguts per fidelitzar l'usuari o lector, que es connecta a través de diferents canals.