Publicat 11/12/2019 17:55

Anna Cristeto defensa potenciar "el segell de qualitat i proximitat" d''El Periódico'

La directora d''El Periódico de Catalunya', la periodista Anna Cristeto Massaneda, en el TKL Talk Series, a Barcelona l'11 de desembre del 2019
TKL TALKS SERIES

BARCELONA 11 des. (EUROPA PRESS) -

La directora del diari 'El Periódico', Anna Cristeto, ha afirmat que en aquesta nova etapa del rotatiu, propietat de Prensa Ibérica, treballen per potenciar "el seu segell de qualitat i proximitat al ciutad", amb l'objectiu de conixer a fons els lectors.

Cristeto ha fet aquestes manifestacions durant el frum TKL Talk Series, que reuneix a Barcelona un redut grup de representants d'empreses destacades.

La responsable editorial del diari de més tiratge del grup que presideix Javier Moll també es troba immersa en l'impuls digital d''El Periódico', capalera referent i amb 40 anys de trajectria.

A més, Cristeto --que va ser la delegada a Catalunya d'Europa Press del 2011 al maig del 2019-- s'ha mostrat satisfeta de pertnyer a un grup multimdia "amb una presncia tan important a tot Espanya", amb 25 capaleres, totes elles arrelades al territori.

"Prensa Ibérica compta amb prop de 2.000 periodistes al país, i aix és un actiu que dona una fora tremenda a un grup que té clara la seva aposta pel periodisme de qualitat i proximitat", ha dit, en constatar la importncia dels bons continguts per fidelitzar l'usuari o lector, que es connecta a través de diferents canals.