Actualitzat 09/06/2018 17:01

Andreu Buenafuente i Silvia Abril presentaran la propera gala dels Goya, que podria canviar de ciutat

SILVIA ABRIL I ANDREU BUENAFUENTE
SILVIA ABRIL Y ANDREU BUENAFUENTE/EUROPA PRESS

   MADRID, 9 juny (EUROPA PRESS) -

   Andreu Buenafuente i Silvia Abril presentaran la propera gala dels Premis Goya, que se celebrarà el pròxim 2 de febrer i que podria celebrar-se a una altra ciutat, tal com ha anunciat aquest dissabte el nou president de l'Acadèmia de Cinema, Mariano Barroso, durant una trobada amb els mitjans que ha tingut lloc després de conèixer-se els resultats de les eleccions que s'han celebrat durant aquesta jornada i en la qual era l'únic candidat.

   Barroso ha assenyalat que encara que en principi la gala dels Premis Goya se celebrarà a Madrid, hi ha altres dues opcions "bastant potents" que encara no poden avançar, per la qual cosa cap la possibilitat que canviï d'escenari.

   Buenafuente, que ja va dirigir les gales dels Goya de la 24 i 25 edició, serà també el responsable de la direcció d'aquesta cerimònia, que a diferència de la passada gal·la, estarà produïda per l'Acadèmia de Cinema.

   El nou president de l'Acadèmia, que substitueix Yvonne Blake, qui va deixar la presidència després de l'ictus que va sofrir fa diversos mesos, ha destacat que per primera vegada tindran vuit o nou mesos d'antelació de preparació, la qual cosa permetrà assajar i preparar aquesta gala, que comptarà amb el matrimoni format per Silvia Abril i Andreu Buenafuente. Segons ha destacat Barroso, Buenafuente, que repetirà per tercera vegada, ha deixat "molt bon record" entre els acadèmics.

Contingut patrocinat