BARCELONA 9 set. (EUROPA PRESS) -
La periodista i politloga Ana Polo publicar el dimecres 5 d'octubre 'La Reina. La increíble vida de Isabell II' (La Esfera de los Libros), una biografia en castell sobre la monarca, "símbol d'una era", morta dijous als 96 anys.
En aquesta biografia, Polo explica la "rebotiga del poder a Buckingham i com una noieta tímida, sense formació especial ni carisma, va arribar a esdevenir una icona indiscutible" i un objecte de reverncia i respecte per a milions de persones arreu del món, ha informat l'editorial en un comunicat.
Durant més de 700 pgines, l'autora desgrana com durant dcades es va encarregar de "defensar la Corona, una tasca que no sempre va ser fcil", i abasta des de la seva educació i vida com a princesa durant la Segona Guerra Mundial fins a les seves noces, la tragdia de la princesa Diana i els escndols dels seus fills i els més recents dels seus nets.