Publicat 29/01/2022 20:47

AMP.- Unes 600 persones es manifesten a Barcelona contra la reforma laboral que planteja el Govern

BARCELONA 29 gen. (EUROPA PRESS) -

Unes 600 persones, segons xifres de la Gurdia Urbana, es manifesten aquest dissabte a la tarda a Barcelona contra la reforma laboral que planteja el Govern central.

Els manifestants han partit dels Jardinets de Grcia sobre les 18 hores, convocats pels sindicats Solidaritat Obrera (SOTA), Confederació General del Treball (CGT), la Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC), Coordinadora Obrera Sindical (COS), Confederació Nacional del Treball (CNT) i Comissions de Base (CoBas).

Han exhibit pancartes de 'Prou mentides. Derogació real de les reformes laborals', 'Amb la reforma laboral t'exploten igual' i 'Matem la por, que esclati la rbia'.

A més, han tirat petards i encs bengales de colors, i han cantat consignes, i alguns han apellat directament a la ministra de Treball: 'Yolanda Díaz, et volem preguntar, quants diners et van a pagar per aprovar aquesta reforma laboral?'.

També s'ha pogut escoltar 'I visca la lluita de la classe obrera' i crits d''Anticapitalistes'.

En un tuit recollit per Europa Press, la Gurdia Urbana de Barcelona ha advertit del tall d'alguns dels carrers del centre de la ciutat a causa d'aquesta i a una altra manifestació que se celebra simultniament en contra de les vacunes de Covid-19.

Contingut patrocinat