GIRONA 2 març (EUROPA PRESS) -
L'Ajuntament de Besalú (Girona) ha presentat aquest dissabte una ruta senyalitzada sobre la novella histrica de Martí Gironell 'El pont dels jueus', amb la presncia de l'autor, que ha guiat la ruta després de presentar-la a l'Ajuntament amb l'alcalde, Lluís Guinó.
S'han installat plaques amb fragments del llibre que situen el visitant pel Besalú medieval que aborda l'obra, informa l'Ajuntament.
Els cartells de la ruta inclouen codis QR perqu el visitant connecti amb els set capítols del podcast.
En el web municipal també es pot accedir a cadascun dels capítols del podcast, llegits pel propi Gironell.
'El pont dels jueus', publicada per l'editorial Columna l'any 2007, s'ha convertit en una de les novelles histriques més venudes en catal, amb 30 edicions, i s'ha tradut a diversos idiomes.