Publicat 20/02/2021 21:26

AMP.- Altercats en les manifestacions per Hasel a Lleida i Tarragona

Cremen un contenidor en el passeig de Grcia de Barcelona durant la manifestació en suport a Pablo Hasel
EUROPA PRESS

LLEIDA 20 febr. (EUROPA PRESS) -

Les manifestacions d'aquest dissabte a la nit a Lleida i Tarragona en suport al raper Pablo Hasel han causat altercats, igual que la de Barcelona, en la cinquena nit de mobilitzacions.

A Lleida, els activistes han tirat objectes i han arribat a les portes de la Subdelegació del Govern central, han informat els Mossos d'Esquadra via Twitter.

A Tarragona també s'han llanat objectes: encaputxats han arribat davant l'Audincia Provincial i una sucursal bancria, han trencat vidres i han tirat ampolles als policies.

SENSE INCIDENTS A GIRONA I SABADELL

En canvi, no hi ha hagut incidents en la de Girona ni en la de Sabadell (Barcelona), on hi ha hagut manifestacions pacífiques pel centre d'ambdues ciutats, entre cntics i consignes.

La de Barcelona ha estat una vegada més la mobilització amb més disturbis, que aquesta vegada s'han centrat en el passeig de Grcia.