Actualitzat 18/09/2018 13:52

Amazon anuncia els cinc finalistes del V Premi Literari d'Autors 'indie' en espanyol

Finalistes de la 5 edició del concurs d'autors indie d'Amazon
AMAZON

Més de 2.400 autors de 43 països han participat enguany

BARCELONA, 18 set. (EUROPA PRESS) -

Amazon ha donat a conèixer aquest dimarts els cinc finalistes de la cinquena edició del seu premi literari d'autors independents, una iniciativa que vol reconèixer el talent i l'originalitat d'obres publicades a través de Kindle Direct Publishing (KDP).

Les obres 'indie' seleccionades pel jurat han estat: 'Aquello que fuimos', de Pilar Muñoz (Còrdova); 'El Doble', de Pablo Poveda (Alacant); 'Póker de Asesinatos', d'Ager Aguirre (Biscaia); 'El Secreto de Malcom', de Kate Danon, (Madrid); i de fora d'Espanya ha quedat finalista '33 años sin llorar, de F.G.Labandal (Buenos Aires).

Segons ha detallat Amazon en un comunicat, aquesta edició ha atret a més de 2.400 autors de parla hispana procedents de 43 països diferents.

En la propera ronda, el jurat seleccionarà a un guanyador entre els finalistes, qui rebrà un premi en efectiu de 5.000 dòlars i, a més, el seu llibre serà publicat en espanyol mundialment pel segell Amazon Publishing, en format digital, imprès i audiolibro.

També serà traduït a l'anglès i publicat internacionalment de la mà d'AmazonCrossing, el segell que porta autors de tot el món a nous lectors en altres idiomes.

Entre el jurat d'aquest premi es troben els autors Blanca Miosi, Fernando Gamboa, Isabel Encunya, Ismael Cala i Javier Aznar.

Contingut patrocinat