Actualitzat 17/12/2013 20:45

Agricultura recomana obrir franges de seguretat després de la sega per prevenir incendis

Campos con franjas de seguridad realizadas tras la siega para prevenir incendios
GENERALITAT DE CATALUNYA

BARCELONA 21 ago. (EUROPA PRESS) -

La Conselleria d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural ha recomanat obrir franges de seguretat una vegada acabats els treballs de sega per minimitzar els riscos d'incendi forestal i, al mateix temps, incrementar l'autoprotecció de les instal·lacions i les infraestructures agrícoles.

Segons ha informat la Conselleria aquest dimecres en un comunicat, llaurar els voltants del camp actua com un tallafoc, dificultant la propagació de qualsevol conat incendi, i aconsella realitzar-lo sobretot a les zones amb una important superfície forestal situades al costat de carreteres, camins o pistes.

A través del Cos d'Agents Rurals, la Conselleria ha constatat un augment d'aquestes franges preventives, que han estat realitzades per iniciativa pròpia dels pagesos.

Contingut patrocinat