Actualitzat 25/07/2013 17:49

Accident.- Dos veïns de San Fernando, entre els morts en el tren de Santiago

Accidente de tren en Santiago de Compostela
EUROPA PRESS

CADIS 25 jul. (EUROPA PRESS) -

Dos veïns de San Fernando (Cadis) han mort a l'accident de tren sinistrat aquest passat dimecres a Santiago de Compostel·la, segons han informat a Europa Press fonts pròximes al succés.

Els morts, la identitat dels quals encara no ha estat precisada, formaven part del grup de set persones que havien partit de la població illenca en un viatge fins a la ciutat gallega.

L'alcalde de San Fernando (Cadis), José Loaiza (PP), ha partit a Galícia per acompanyar les víctimes de l'accident i els seus familiars, segons han indicat a Europa Press des de l'Ajuntament. Tot i això, han declinat confirmar o desmentir cap dada, perquè s'ha demanat "total reserva" a les administracions.

De fet, en declaracions als periodistes abans de participar en un minut de silenci de solidaritat amb les víctimes a les portes del consistori, Loaiza indicava que està en contacte amb l'Administració autonòmica, amb la Delegació del Govern a Andalusia i la Subdelegació del Govern a Cadis.

Assenyala que hi ha "poques" dades oficials i s'ha demanat a les administracions "total reserva", de manera que "les primeres informacions aniran a les famílies" i després ja es faran públiques per part de l'administració competent.

Contingut patrocinat