Actualitzat 18/09/2018 19:52

Abertis se sumeixi a la Setmana Europea de la Mobilitat amb accions per la seguretat vial

Abertis se suma a la setmana Europea de la mobilitat
ABERTIS

BARCELONA 18 set. (EUROPA PRESS) -

El Grup Abertis, a través de les seves filials i de la Fundació Abertis, s'ha sumat a la celebració de la Setmana Europea de la Mobilitat amb diverses actuacions de promoció de la seguretat vial, ha informat la companyia aquest dimarts en un comunicat.

La Fundació Abertis ha realitzat aquest cap de setmana 'L'Apagada', una acció de prevenció del consum d'alcohol, drogues i altres males pràctiques en la conducció nocturna, en la qual discoteques de Madrid, Barcelona i València van apagar la música per projectar un vídeo de conscienciació.

L'acció compta amb el suport del Ministeri de l'Interior, la Direcció general de trànsit, la Conselleria d'Interior de la Generalitat i el Servei Català de Trànsit.

CIRCUIT INFANTIL A VERONA

A Itàlia, la filial A4 Holding ha engegat aquest cap de setmana un circuit de conducció infantil dedicat a la seguretat vial per a nens en edat escolar, com a part del festival internacional de jocs al carrer que se celebra a la ciutat italiana de Verona.

El projecte, anomenat 'Illa segura', replica el carrer amb senyals, carrils, passos de vianants i rotondes, on els nens poden circular amb bicicleta o monopatí, acompanyats de tutors que els ensenyen les regles de la seguretat vial.

A Espanya, la filial d'Abertis, Autopistas, emetrà en panells de missatgeria variable a la seva xarxa d'autopistes missatges de reforç de les idees de la Setmana Europea de la Mobilitat.

La companyia també s'ha adherit al projecte Edward, iniciativa promoguda per Tispol, la xarxa europea de policies de trànsit, per aconseguir unes carreteres més segures a Europa, i en els propers dies presentarà els resultats del segon Observatori sobre el comportament dels usuaris.

PRESENTACIÓ A NOVA YORK

Amb motiu de la celebració de l'Assemblea General de les Nacions Unides, Abertis i Unicef presentaran la setmana vinent a Nova York les últimes novetats de l'aliança que les entitats mantenen contra la principal causa de mort en nens en edat escolar: els accidents en carretera.

Abertis també anunciarà aquest dimecres el guanyador del XV Premi Abertis d'Investigació en Gestió d'Infraestructures de Transport i Seguretat Vial, que lliura a través de la seva Càtedra en col·laboració amb la Universitat Politècnica de Madrid.

A pesar que la Setmana de la Mobilitat és un projecte europeu, la filial d'Abertis al Brasil, Arteris, celebra cada setembre el Fòrum Arteris, que aquest any ha aconseguit la seva cinquena edició.

Contingut patrocinat