Actualitzat 09/05/2018 15:13

Abacus fa 50 anys amb gairebé un milió de socis i 48 botigues

 Abacus
ABACUS - Arxiu

BARCELONA 9 maig (EUROPA PRESS) -

La cooperativa Abacus ha fet 50 anys des de la seva fundació amb gairebé un milió de socis de consum i 48 establiments a Catalunya, València i Balears, amb un volum de vendes de 90 milions d'euros, ha informat en un comunicat aquest dimarts.

La cooperativa ha reivindicat ser un projecte consolidat de transformació social i de propietat compartida, i com a "referent dins de la comunitat educativa i actiu dinamitzador de la vida cultural i social" de les 33 ciutats on té establiments.

Coincidint amb aquest aniversari, la cooperativa ha estat distingida per l'Ajuntament de Barcelona amb la Medalla d'Or al Mèrit Cívic en reconeixement a aquests 50 anys de compromís amb l'educació, la cultura i el cooperativisme.

Contingut patrocinat