Publicat 05/11/2015 14:10

El 92% de nens que participa en programes de reforç de la Fundació Tarrés millora resultats

BARCELONA, 5 nov. (EUROPA PRESS) -

El 92% dels nens que ha participat en el programa de reforç escolar de la Fundació Pere Tarrés consideren que han millorat els seus resultats acadèmics a l'escola, segons un estudi de l'entitat fet a uns 200 escolars d'entre 10 i 12 anys de 30 centres educatius.

El programa de reforç escolar de la Pere Tarrés està format per diversos blocs d'aprenentatge en els quals treballen diversos aspectes com tècniques d'estudi, gestionar el temps i realitza un treball integral del nen, la gestió emocional, les competències socials i les habilitats personals.

L'informe destaca que un 92% dels nens considera que el programa els ha fet millorar resultats ajudant a progressar en aspectes com aprendre a fer millor els deures, anotar-los a l'agenda o portar-los fets a l'escola.

Altres aspectes que els menors han vist millorar notablement és saber quines tasques han de fer per preparar tasques i exàmens, així com planificar i organitzar-se per estudiar.

Els educadors consideren que el 93% dels nens ha millorat de manera significativa en relació amb els hàbits d'estudi, i un 73%, les competències socials, seguit de les relacions interpersonals entre companys (67%), el pensament crític (57%), l'autoestima i el control emocional (47%).

El programa de reforç escolar s'emmarca dins de les iniciatives de la Fundació Pere Tarrés destinades a combatre el fracàs escolar per millorar la igualtat d'oportunitats de nens i joves a través de l'educació.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés