Actualitzat 02/08/2018 16:28

7.000 menors catalans participen en activitats d'estiu promogudes per La Caixa

Campament d'estiu organitzat per La Caixa
La Caixa

BARCELONA 2 ago. (EUROPA PRESS) -

Un total de 7.077 nens i adolescents catalans en situació de pobresa participen aquest estiu en centres oberts, colònies urbanes i campaments dins del programa CaixaProinfància, ha informat l'Obra Social La Caixa aquest dijous en un comunicat.

Les activitats estan organitzades per entitats socials de les quatre províncies catalanes que col·laboren amb la incitativa, a la qual s'han destinat cinc milions d'euros i que té l'objectiu d'assegurar oci i temps lliure a menors en risc d'exclusió social.

Figuren activitats esportives, artístiques, mediambientals i cognitives que es duen a terme en diferents entorns: centres oberts, colònies urbanes i campaments d'estiu, i a més els menors poden assistir a més d'una d'aquestes activitats.

Així, als centres oberts hi participen 4.321 menors; a les colònies urbanes, 5.020, i als campaments, 2.323.

A nivell estatal, les activitats es duen a terme a 27 províncies i hi participen un total de 24.242 menors.

El programa CaixaProinfància es va engegar el 2007 per donar resposta a les necessitats de les llars amb població menor d'edat en risc o en situació d'exclusió social.

Contingut patrocinat