Publicat 16/05/2015 13:41

500.000 seguidors de Catalunya com a destinació turística

BARCELONA, 16 maig (EUROPA PRESS) -

La pàgina de Facebook de Catalunya Experience, el nom amb el qual l'Agència Catalana de Turisme (ACT) promociona la destinació turística catalana, ha aconseguit 500.000 seguidors, ha informat aquest dissabte la Generalitat en un comunicat.

L'ACT ha seguit l'estratègia definida al Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya i el 2014 va personalitzar la seva pàgina de Facebook per als principals turístics emissors, amb l'objectiu que els usuaris de cada país trobin continguts específics en els seus respectius idiomes.

Catalunya ha aconseguit "crear un ecosistema" amb els Facebooks de catorze mercats --Catalunya, Espanya, França, el Regne Unit i Irlanda, Europa central, Beneleux, Itàlia, Rússia, els Estats Units i el Brasil, entre d'altres--, en els quals ofereix continguts adaptats als gustos i necessitats de la demanda.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés