15 concursants competiran en l'espai que compta amb la col·laboració de l'Apdcat
BARCELONA, 20 des. (EUROPA PRESS) -
Les plataformes 3Cat i SX3 han estrenat aquest divendres una nova temporada d''InfluenX3r', el programa sobre creació de contingut i privadesa a internet, en col·laboració amb l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades (Apdcat).
En aquesta nova edició, 15 nous concursants d'entre 16 i 22 anys competeixen per ser el millor creador de contingut a través de diferents reptes, segons informa l'Apdcat en un comunicat d'aquest divendres.
El programa es presenta aquest cop en format talent show, amb candidats, jurat i eliminacions a cada programa, i amb un espai més gran, amb públic jove de 5è i 6è de primària.
Els participants hauran de superar diversos desafiaments, creant contingut sobre qüestions com la intel·ligència artificial, la sostenibilitat i la cultura.
Un jurat format per Albert Roig, Paula Alós i un expert rotatiu avaluarà les propostes i proposarà tres nominacions, mentre que els joves també tindran un paper "protagonista" a l'hora de salvar un dels nominats.
Les valoracions tindran l'objectiu de conscienciar sobre la seguretat i la protecció de dades, posaran el focus en l'aparició d'elements "poc respectuosos" amb la privadesa i incidiran en aspectes com demanar permisos d'imatge i evitar mostrar elements que facilitin la identificació i la ubicació, entre d'altres.