Actualitzat 26/10/2018 17:31

20 ballarins interpretaran diversos solos del segle XX al Macba aquest cap de setmana

Coreografia de Boris Charmatz
NYIMA LERAY/MERCAT DE LES FLORS

BARCELONA 26 oct. (EUROPA PRESS) -

Un total de 20 ballarins ballaran el segle XX al Museu d'Art Contemporani de Barcelona (Macba) aquest dissabte i diumenge de la mà del Mercat dels Flors, amb la peça '20 Dancers for the XX Century', del coreògraf Boris Charmatz, en el seu debut a Barcelona.

Segons ha informat la sala en un comunicat, aquesta peça compta amb 20 artistes de diferents generacions que interpreten, evoquen, s'apropien i transmeten solos oblidats del segle passat de coreògrafs com Vaslav Nijinsky, Merce Cunningham i Alain Platel.

Aquest projecte, pensat per a museus com el Museum of Modern Art (Moma) de Nova York (Estats Units) i el Tate Modern de Londres (Regne Unit), aspira ser un projecte arqueològic per "excavar" gestos del passat i que el cos del ballarí els interpreti des del present.

Contingut patrocinat