BARCELONA, 10 nov. (EUROPA PRESS) -
El centre d'atenció i gestió de trucades d'emergència 112 de Catalunya ha signat un conveni amb la Confederació de Comerç de Catalunya (CCC) per agilitar la gestió de les trucades d'emergència que es rebin des dels comerços associats.
Després del conveni signat aquest dimarts, la CCC passa a tenir categoria d''alertador qualificat' i el 112 tindrà una base de dades amb els telèfons dels comerços i les seves direccions físiques, ha informat el 112 en un comunicat.
Així, quan es produeixi una trucada, l'operador disposarà de les dades del comerç i podrà derivar el cas de manera més àgil als Mossos, els Bombers o els serveis sanitaris.
Per fer-ho efectiu, la CCC difondrà aquest acord entre les més de 300 entitats membres associades, perquè s'adhereixin a la nova base de dades el màxim nombre de botigues possibles.
A més, el 112 enviarà regularment dades estadístiques a la CCC de les trucades rebudes per part de comerços i botigues per fer seguiment del volum d'alertes rebudes i el tipus de situacions d'emergències que es produeixen.