Publicat 25/06/2025 14:11

10 detinguts a Lloret de Mar (Girona) d'un grup criminal que venia droga a 4 narcopisos

Archivo - Un cotxe dels Mossos d'Esquadra
David Zorrakino - Europa Press - Archivo

GIRONA 25 juny (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra van detenir el 19 de juny a Lloret de Mar (Girona) vuit homes i dues dones d'entre 18 i 43 anys com a presumptes autors de vendre droga a quatre narcopisos de la localitat i pertànyer a un grup criminal, informen en un comunicat.

Els agents van detectar entrades i sortides constants als quatre pisos on es venia droga, i el grup tenia la seva pròpia jerarquia; mentre uns eren els encarregats i líders de subministrar la droga, els altres captaven els clients al carrer, habitualment turistes, i eren els que anaven a recollir les substàncies i a deixar-hi els diners, mentre d'altres custodiaven el material.

El dispositiu es va dur a terme el dia 19 amb les entrades i escorcolls, que es van saldar amb 260 grams de cocaïna, 30 d'heroïna, 295 de marihuana, 660 d'haixix, 35 pastilles, diversos objectes relacionats amb delictes d'encobriment i 77.000 euros en efectiu.

Contador