Xavi Bonilla / AFP7 / Europa Press
BARCELONA, 27 ago. (EUROPA PRESS) -
L'entrenador del FC Barcelona, Xavi Hernández, s'ha mostrat convenut que el defensa Jules Kounde "podr jugar" aquest diumenge contra el Valladolid en la tercera jornada de LaLiga, l'últim duel previ al tancament del mercat de fitxatges al qual intentaran anar "amb la intenció" de reforar-se en el lateral dret.
"Estem convenuts que Kounde estar inscrit i podr jugar per ajudar-nos a guanyar el partit. Mai no adulterarem la competició i menys en la situació en la qual estem. Ha estat molt complicat inscriure jugadors i ho est sent ara", ha explicat Xavi en la roda de premsa prvia a la trobada.
En aquest sentit, el tcnic catal ha afirmat que la inscripció del flamant fitxatge culé depn de les negociacions amb LaLiga, "un tema de quadrar nombres en el 'fair play'". Tanmateix, el Bara no dona per tancada la plantilla a cinc dies del tancament del mercat de fitxatges.
"Hi ha diferents escenaris. Tinc ganes que acabi el mercat per saber quina plantilla ens queda. La pena per als entrenadors és que estem en plena competició", ha adms Xavi, que ha reconegut que "la intenció del club és reforar-se en el lateral dret".
Una posició en la qual Sergiño Dest no entra en els plans del de Terrassa. "A la dreta no tenim un jugador amb demarcació natural, excepte Dest, que ja sap la situació del club i la meva posició. Ens hem d'adaptar, de moment juga Sergi Roberto, Araujo o Kounde", ha afegit.
Per altra banda, Xavi ha destacat la irrupció d'Alejandro Balde. "L'altre dia va estar a un nivell molt alt. És un futbolista per tenir molt en compte en el present i futur per al club. Est jugant amb molta personalitat i no és fcil per a l'edat que té", ha dit sobre la projecció del jove de 18 anys.
"VEIG DIFÍCIL EL FITXATGE DE BERNARDO SILVA"
Preguntat sobre la sortida d'Aubameyang o Memphis Depay, el tcnic "no descarta cap situació", per la qual cosa poden passar "moltíssimes coses". No obstant aix, el fitxatge de Bernardo Silva sembla allunyar-se. "Mai no es perd l'esperana. Ser complicat perqu estem a pocs dies. Hi ha d'haver sortides per la nostra part, honestament ho veig difícil", ha dit.
En el cas de Pablo Torre, Xavi veu amb bons ulls que es quedi. "És difícil tenir minuts, per crec que en pot tenir al llarg de la temporada. Es parlava de la seva sortida al Racing, per aquí pot aprendre més. S'ho ha de prendre com un any d'educació futbolística i adaptació", ha expressat sobre el migcampista, que podria jugar amb el filial perqu "té l'edat perfecta per fer-ho sense problemes".
Finalment, l'entrenador ha lloat el seu homleg del Valladolid, el seu rival per al partit de diumenge al Camp Nou. "M'ha sorprs com a entrenador. És valent, ofensiu i no té complexos. És una persona noble i molt metdica. Ens plantejar un partit difícil, com contra el Sevilla. Esperem que no sigui similar al del Rayo i que no ens costi fer gol", ha apuntat.
Sobre el sorteig de la fase de grups de la Lliga de Campions, amb el Bayern de Munic i l'Inter de Mil, l'ha qualificat del grup "més difícil en els últims 20 anys", per la qual cosa tenen un repte "molt important". "Hi ha una illusió molt gran i l'objectiu és guanyar totes les competicions que juguem", ha concls.