MADRID 5 des. (EUROPA PRESS) -
El jugador del Reial Madrid Vinícius Júnior ha reclamar la seva autoria del gol del triomf contra el Sevilla (0-1) i ha explicat que la seva intenció era "xutar a porteria", i ha destacat la importncia que suposa per guanyar "confiana" de cara al duel amb el Monchengaldbach i l'Atltic de Madrid, els seus propers rivals.
"El gol? És clar que és meu! He xutat a porteria i el gol és nostre", ha dit quan li han preguntat si era de Bono en prpia porta. "La victria és molt important per guanyar confiana en un camp molt difícil i contra un rival molt bo. Acabar el partit sense encaixar gols també és important per a nosaltres", ha indicat el brasiler en declaracions a Movistar després del partit.
"Guanyar sempre és el més important i ara hem de continuar treballant. Avui no hem dubtat de res, sabíem que hauríem de patir per guanyar i ho volíem fer. Així ha estat. Est sent una temporada diferent a les altres i a tots ens costa una mica", ha apuntat Vini.
En aquest sentit, el brasiler ha dit que en "un partit ests bé i després en els altres, no". "Hem de continuar millorant i guanyant els punts que necessitem", ha afegit abans d'assegurar que coneix bé la pressió que suposa ser jugador del Reial Madrid.
"La tranquillitat est sempre amb nosaltres, jugar al Reial Madrid és així. La pressió que ens posen a sobre ens agrada. Ara cal continuar", ha concls Vinícius Jr.